Першим виступав @acekievua (або @UAMaster). Женя Шевченко розповів багато про статистику по українським користувачам інтернету, зміни вподобань інтернет-аудиторії за останні 2 роки, динаміку використання медіа, ціни на контекст в соц мережах.
Важливі висновки:
1. Для онлайн користувачів інтернет став більш значимим джерелом інформації про товари та послуги, ніж усі інші разом узяті медіа.
2. Інтернет - це єдині медіа, з якими люди контактують у робочий час (а іноді і зловживають;))
3. Більше 80% користувачів відвідують соц мережі, більше 50% - щоденно.
4. По деяким даним "Мой мир" - третя по популярності мережа в Україні.
5. Гугліть про Соціальні графи, щоб взнати, як досягають ЦА, аналізуючи анкетні дані в соц мережах.
6. Гугліть про ретаргетинг - цікавий підхід у використанні банерів.
Другим виступав @ArtemZeleny. Мабудь ви знаєте цю людину з надзвичайною енергетикою. Про що б він не говорив, це однозначно час, проведений із задоволенням) Дякую, Артеме. Осі відео про прибуток з соціальних медіа, яке він радить подивитись:
Говорили про портрет типового користувача популярних в Україні соціальних мереж (в наступному пості буде про це інформація), про корпоративні блоги, правила присутності у мережі, інструменти, що полегшують аналіз та використання соц мереж, та, звичайно ж, класні кейси.
Ось основні висновки (дякую Артему, http://brandcom.com.ua/):
1. Нові медіа можуть бути корисні для компаній, чиї продукти та послуги орієнтовані на молоду аудиторію. Нові медіа незамінні для малого та середньго бізнесу.
2. Робота в нових медіа потребує постійної присутності, діалогу та цікавого контенту.
3. Нові медіа не продають - вони роблять інформацію про вас доступниішою, а вас - цікавішими!
Наразі треба бігти. Завтра зранку напишу про 2х інших спікерів.
Немає коментарів:
Дописати коментар