понеділок, 7 грудня 2009 р.

По слідам семінару "Управління репутацією в неті" від ММР (частина 1)

Сьогодні був на Семінарі від ММР, присвяченому промо в соціальних мережах. В цілому враження позитивне. Організація хороша. Щодо матеріалу, в цифрах та фактах нового було не багато, але те, що дали спікери систематизувало знання. Більше порадували кейси, частину з яких я не бачив. І особливо корисними були коментарі спікерів на рахунок їх ефективності, креативності та вставлючості. Зразу хочу додати, що після Медіакемпу вже є хороша база знань, за яку велике спасибі оргам. Це таке собі резюме сьогоднішнього заходу, а нижче деталі.

Першим виступав @acekievua (або @UAMaster). Женя Шевченко розповів багато про статистику по українським користувачам інтернету, зміни вподобань інтернет-аудиторії за останні 2 роки, динаміку використання медіа, ціни на контекст в соц мережах.
Важливі висновки:
1. Для онлайн користувачів інтернет став більш значимим джерелом інформації про товари та послуги, ніж усі інші разом узяті медіа.
2. Інтернет - це єдині медіа, з якими люди контактують у робочий час (а іноді і зловживають;))
3. Більше 80% користувачів відвідують соц мережі, більше 50% - щоденно.
4. По деяким даним "Мой мир" - третя по популярності мережа в Україні.
5. Гугліть про Соціальні графи, щоб взнати, як досягають ЦА, аналізуючи анкетні дані в соц мережах.
6. Гугліть про ретаргетинг - цікавий підхід у використанні банерів.

Другим виступав @ArtemZeleny. Мабудь ви знаєте цю людину з надзвичайною енергетикою. Про що б він не говорив, це однозначно час, проведений із задоволенням) Дякую, Артеме. Осі відео про прибуток з соціальних медіа, яке він радить подивитись:


Говорили про портрет типового користувача популярних в Україні соціальних мереж (в наступному пості буде про це інформація), про корпоративні блоги, правила присутності у мережі, інструменти, що полегшують аналіз та використання соц мереж, та, звичайно ж, класні кейси.

Ось основні висновки (дякую Артему, http://brandcom.com.ua/):
1. Нові медіа можуть бути корисні для компаній, чиї продукти та послуги орієнтовані на молоду аудиторію. Нові медіа незамінні для малого та середньго бізнесу.
2. Робота в нових медіа потребує постійної присутності, діалогу та цікавого контенту.
3. Нові медіа не продають - вони роблять інформацію про вас доступниішою, а вас - цікавішими!

Наразі треба бігти. Завтра зранку напишу про 2х інших спікерів.

Немає коментарів:

Дописати коментар