вівторок, 8 грудня 2009 р.

По слідам семінару "Управління репутацією в неті" від ММР (частина 2)

(у продовження попереднього посту)

Третім виступав @markoblogo : соціальні мережі можуть продавати!
Записав собі гарне порівняння: соціальні медіа це - digital mouth to mouth. Соціальні медіа перетворюють бренди та компанії на подобу людей. Тут не важливо, чи ти СЕО великої корпорації, чи ти просто підліток. Бренди в мережі мають спуститися до людей. Тут важлива довіра. Довіра до друга.
Важливі висновки:
1. Реклама у мережі працює в комплексі.
2. Працює для В2С та С2С.
3. Контент має чи не найважливіше значення.

А ще Антон показав та прокоментував багато класних та мега фанових кейсів з російської та української практики (на жаль, в нас цього не так багато, як хотілося). За це окреме Дякую!

Четвертим виступав експерт MMR - Саніслав Шум (голова ради директорів видавництва "Економіка"). Організатори хотіли зробити сюрприз і їм це вдалося). Не зважаючи на те, що Станіслав статусна та поважна людина, яка, здавалося б, мало "висить в неті (в нашому розумінні)", він чудово "в'їжджає в тєму" і реально вміє "общаццо с френдами на их языке". За це окремий респект. Він вміє стібатися та створювати фан. Це була чудова кінцівка заходу. Станіслав розповідав про 10 способів вбити бренд у соціальних мережах. Крім того, ілюстрував кожну тезу кейсами, по яким ми, власне, класно поприкалувалися. Я не можу перерахувати всі 10 тез (ну копірайт і все таке), але зроблю резюме почутого.
Ні фальші, діалог, бути справжньою нормальною людиною, цікавитися (жити), не ідеалізувати (не падати духом).

Ось так. До речі MMR задумали цілу серію аналогічних семінарів і обіцяють робити їх такими ж актуальними та цікавими. Тож слідкуйте за анонсами.

Немає коментарів:

Дописати коментар