А як це?
Якщо коротко, то мова йде про те, як будувати ефективні політичні кампанії на основі технологій WEB 2.0. Справа в тому, що майбутнє маркетингу – це так званий маркетинг споживачів, суть якого у підтримці, розвитку та відслідковуванні он-лайн діалогу між споживачами, що відбувається на блогах, форумах, у чатах, соціальних мережах (дивись ось цю статтю). Споживач більше не є метою маркетингової кампанії, він – партнер зі своєю точкою зору. Спілкуючись у інтернеті, працюючи з пошуковиками, він передає величезну кількість інформації про себе, ніби звертаючись до виробників: «Ось я! Продай мені що небудь» (ось тут цікаво про це). Політик – теж бренд! Тому вони теж шукають споживачів-партнерів. У інтернеті. Прислуховуючись до них, їх смаків, настрою, побажань. Прийшла пора вивчати інтернет технології. Навіть політикам. А тобі?
понеділок, 5 жовтня 2009 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар