Минулого тижня, у п'ятницю ввечері, прийшов лист від організаторів МедіаКемпу, що відбудеться 7 листопада. В ньому нам нагадували, що наша компанія збиралася дати майстер-клас під час проведення події. Ну нагадали, то й добре. Але за ніч прийшло ще близька 50 листів))) Виявилося, що організатори забули включити список адресатів у бцц... і почалося) Так, лів чат, стьоб, скарги і, навіть, привітання з днем народження - це кльово. Але найцікавішим було припущення одного з учасників про те, що організатори зовсім не випадково забули включити адресатів у бцц. Хоча вони і вибачилися.
Чому?
Ну скажімо, пару десятків людей зробили реплай зі своїм коментом на лист від оргів. Чи це позитив для МедіаКемпу? - Авжеж! Такий собі ПіАр хід)
Багато хто з людей використав отриману базу контактів для того, щоб пропіарити себе, "поділившись" своїми контактами у реплай-листі, запросивши до свого блогу, або просто до співробітництва. Класно? - Розумно!
Дехто, можливо, знайшов собі партнера, переглянувши підписи у листах. Теж супер, адже уся ЦА МедіаКемпу - люди, що тусуються у одній області. Теж позитив!
Звичайно, є й негативні моменти. Ось, наприклад, ймовірність спаму, яких хтось розсилатиме, скориставшись отриманою базою. Але ж є блек лісти - ось вам і вирішення проблеми. До того ж, хто зна, що вам прийде у спамі. Можливо, це буде анонс цікавого тренінгу, про який ви б інакше ніколи не дізналися.
От такі от випадковості. Отакий от добровільно-примусовий соціалайзінг)
понеділок, 26 жовтня 2009 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар