Віруска - це маркетингові техніки, що, базуючись на соціальних зв'язках споживачів, покращуюсь впізнавання бренду шляхом саморозповсюдження цікавого, незвичайного, креативного меседжа/відео/картинки. Таке розповсюдження схоже на процес розвповсюдження вірусної хвороби. Споживач, якому сподобався меседж, відео, картинка, розповсюджує їх далі, бо неодмінно хоче поділитися приколом з друзями та знайомими.
Прикладом є відео під назвою "Obama girl", яке Раві показував на лекціях. Це частина виборчої кампанії Барака Обами на президентських виборах у США. Гарна дівчина, чудово рухається, співає про... свою любов до кандидата. Результат - майже 16 млн переглядів у YouTube на момент написання цього посту.
До речі, слідом вийшли стьобні відео аналогічного змісту у "підтримку" інших політиків
ось, Хіларі, 3 млн переглядів
та Буш(тут несподіваний поворот в останній 1/4 відео), 2 млн переглядів
середа, 7 жовтня 2009 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар